poniedziałek, 25 lutego 2013

Wilcze czy ludzkie dziecko?

(Pełne imię) Akyes - tak mnie zwą.
(Wiek) 1,5/16 lat - tyle chodzę po świecie.
(Płeć) Samica/kobieta.
(Rasa) Wilkołaczka - taką mam rasę.
(Partner/ka) Wolna - taki mój status.Nikogo nie mam na oku.
(Wygląd) Szczupła, wysoka, giętka, delikatne rysy twarzy, niedługie, czarne włosy, błękitnie oczy, kolczyki w lewym uchu, niebieskie dżinsy, czasami czarna, puszysta bluza i biała koszulka - taka jestem w ludzkiej postaci.
Smukła, giętka, czarno-szara sierść, żółte ślepia, kolczyki w lewym uchu - taka jestem w wilczej postaci.
(Charakter) Wyluzowana, nieco zwariowana, wszędzie mnie pełno, wesoła, cierpliwa, zadziorna, bywa wredna czy nieprzewidywalna - taka jestem dla przyjaciół.
Agresywna, odpychająca, wredna, skora do bitek - taka jestem dla wrogów.
(Hierarchia) Brak pozycji - na co mi ona?
(Stanowisko) Młoda jeszcze jestem, kiedyś chcę zająć stanowisko skrytobójcy, jeśli takowa będzie.
(Historia) Nie opowiem... - Bo po co? Może kiedyś, lecz nie teraz...
(Lubi) Wodospady, cisza, spokój, biała czekolada, podróże w nieznane. Ostatnio polubiłam jakoś alkohol (taaa, niegrzeczna jestem...)
(Nie lubi) Błoto, lód, kłótnie, bitki.
(Znaki szczególne) Kolczyki w obu postaciach, czasami noszę sztylet w ludzkiej formie  - to, co mnie wyróżniają.
(Pochodzenie) Nie znam swojego...
(Towarzysz) Sheyn - lis, który potrafi się zmieniać w ludzką postać.
Dla innych bywa tajemniczy, małomówny, nieśmiały, trzymający się na uboczu - moje przeciwieństwo.
Szczupły, dosyć umięśniony, rude włosy, żółte oczy, ubiera się w dżinsy i koszulkę z krótkimi rękawami - taki jest w ludzkiej postaci.
Rzadko się zmienia w pełni w człowieka, jeśli tak, to jedynie w mojej obecności. Woli pół-lisią, pół-ludzką postać.
(Kontakt) 44954380 - to moje GG.


 

5 komentarzy:

  1. Dostrzegając nieznajomą postać zmrużyła oczy, po czym ukłoniła się delikatnie, w marnej parodii dworskiego ukłonu, chociaż i tak wyglądało to elegancko. - Zdrasti. Czuj się tu jak w domu...

    [Witamy na blogu ;d]

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że takich butów nie kupisz taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. (wszystko spoko. ale jesli dajesz na końcu " -taki mam charakter" to usuń napis "charakter" z początku. lepiej będzie :3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Wiesz... nawyki się ma :3 postaram się później poprawić, bo na tablecie ciężko...)

      Usuń